اتاق

غریبوار،خوشا پر به هر کرانه زدن!
________________________________
یکبار صاحب‌اتاق،این اتاقک بیچاره را در ۸۵۸روزگی خراب کرد.بعد از چند روز دید خیلی دوستش دارد و دلش تنگ شده،دوباره راهش انداخت.حالا هم هیچ بعید نیست روزی دوباره خرابش کند.به هر حال فکر کرد شاید لازم باشد مهمانان این را بدانند!

قفسه ها

*حرف بزنیم

سه شنبه, ۷ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۱۰:۰۰ ب.ظ

به مناسبت مدت‌ها بسته بودن نظرات، این پست صرفا جهت گفتگوست:)

به گوش ِ جان و از این دست حرف ها:)

*شاید موقت، شاید نه

  • ۰۰/۰۲/۰۷
  • | فاخته |

نظرات  (۹)

حرف بزنیم.  سریال احضار شبکه یک رو می بینی؟. 

پاسخ:
بلا به دوووور🤦🏻‍♀️😂
یه حسی بهم میگه پست تعلیقاتو خوندی

=| یه لحظه عکس پروفایل خودمو دیدم گرخیدم. 😂 پست تعلیقات؟ نه نخوندم جریانش چیه؟!. 

پاسخ:
:))))
هیچی پس ولش کن. نه، البته به لطف خانواده در جریانش هستم اما واقعا نمیتونم تحمل کنم که ببینمش:))) 

سلام 

همین دیگه سلام 😀

پاسخ:
بح ببین کی اینجاس

دختر خانوم با من دوست میشی؟ (شاداب خانوم 😂😂😂)

پاسخ:
لنتی:)))))))) 

یک کامنت سایه چی میگه؟ 

دو ببین چقد خوبه کامنتا بازه درد نداره. انسان باش و نبند

پاسخ:
به به ببین کی اینجاس.
شما دیر اومدی نخوا زود برو.
بعد هم اون تصورات شما اصلا به سایه نمیاد، خیالت راحت.
بعدم چرا، چیه الان باز بودنش؟ چه فایده ای داره جز چهارتا سلام و احوال پرسی و حرف های معمول. حالا البته دارم سعیمو میکنم اما بعید میدونم موفق شم که باز بذارم کامنتارو. بعد هم بخش میشنوم هست دیگه

سلام

خوب هستین؟

پاسخ:
سلام
ممنونم.

😅

پاسخ:
:)) 

خطاب به زهرا مرادی:

دختر خانوم شما هم با ما دوست میشی :)))))))

پاسخ:
:)))))))) 

عههههه

چرا ندیده بودم اینجارو؟

پاسخ:
ببین کارا دا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">